+40 0770 973 022

Cum procedez in cazul unei probleme de functionare a serverului inchiriat?

Cum procedez in cazul unei probleme de functionare a serverului inchiriat?

Ce trebuie sa fac in cazul sesizari unei probleme de functionare a website-ului sau a serverului inchiriat:

  • In prima faza va trebui sa sesizez cat mai rapid problema catre hoster inc aset caz catre “TicketHelp”
  • Cu fac sa sesizez o problema de functionare a unui website sau a unui server inchiriat? Se va accesa website-ul nostru www.tickethelp.ro Sectiunea Clienti -> Suport dupa care veti fi redirectionat pe platforma de ticketing https://www.suport.bestservice-it.ro/helpdesk/public/ unde veti deschide un ticket de la sectiunea Trimite un Ticket in care veti completa campurile existente plus la rubrica “Mesaj” veti preciza problema de functionare a website-ului dvs. (problema trebuie sa fie legata de hosting nu eroori de cod ale website-ului) sau a serverului inchiriat dupa care tot in acesta rubrica adaugati si domeniul dvs. sub forma “www.domeniulmeu.ro”
  • Daca ati completat toate campuri si ati detaliat problema la rubrica “
  • Dupa ce ati parcurs toti pasi de mai sus ati creat ticketul cu problema sesizata, ticketul va fi preluat in cel mai scurt timp de echipa noastra de suport. Dupa preluarea ticketului de catre un coleg de pe suport toate detalii cu privire la acest ticket le veti primi pe email, un de veti putea vizuali statusul problemei sesizata de dvs.
Related Post
Generare automata pachet gazduire

Pentru a genera un pachet de gazduire intrati la Sectiunea Client -> Portal Clienti si urmati tutorialul de mai jos:

Read more
Gazduire gratuita pagini interactive !

In luna Noiembrie 2017 am lansat serviciul de gazduire gratuita pentru pagini interactive in limita a 100 Mb cu licenta cpanel si certificat ssl inclus. Generarea pachetului de catre client se face din bara de sus de la “SECTIUNEA CLIENTI” -> “PORTAL CLIENTI” in meniul “STORE” -> “GAZDUIRE PAGINII WEB INTERACTIVE” aici veti gasi abonamentul […]

Read more
Licente si plata

Serverele TicketHelp vin configurare cu Cpanel standard pentru orice software instalat de client in cpanel NU STUNTEM RESPOSNSABILI DE LICENTA ACTIZITIONATA DE CLIENT ! Plata se face dupa ce veti genera tipul de abonament din sectiunea “PORTAL CLIENTI”, la cateva zile se va trimite factura pe adresa de email pe baza careia ati creat contul […]

Read more

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.