Art.1 – Prevederi preliminare
1.1. TicketHelp.ro este furnizor autorizat de servicii de gazduire, design, promovare si tot ce poate fi reunit generic sub denumirea de „servicii de informatica si internet”.
1.2. Achizitiile pe acest site se realizeaza prin parcurgerea pasilor indicati pentru fiecare produs. Finalizarea comenzii reprezinta punctul de pornire al relatiei contractuale.
Art.2 – Domenii web
2.1.TicketHelp.ro este din martie 2018 registrator de domenii web (peste 500 extensii).
2.2. Domeniile .ro si internationale se activeaza in 10 secunde de la confirmarea platii electronice. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a refuza sau de a intarzia acele activari care contravin legislatiei in materie sau regulilor specifice fiecarui registrator in parte. Vom informa clientii asupra acestor intarzieri sau refuzuri de activare in maximum 24 de ore de la momentul normal al activarii.
2.3. Data scadenta sau data de expirare a unui domeniu reprezinta ziua pana la care plata trebuie efectuata, astfel incat domeniul sa fie automat prelungit. In cazul domeniilor web, reinnoirea trebuie facuta pana la data expirarii, conform whois, chiar daca factura contine o data scadenta mai mare. In acest caz, se presupune ca detinatorul a fost notificat din timp si este dator sa cunoasca data oficiala de expirare din whois. Nu ne asumam eventualele necorelari dintre data expirarii oficiale din whois si data scadenta din factura.
2.4. Sistemul automat de activare sau reinnoire proceseaza in mod normal toate cererile. In cazul unei erori de procesare, vom interveni manual pentru activare. TicketHelp.ro nu isi asuma eventualele incidente in care sistemul automat nu a procesat comenzile, iar procesarea manuala nu a ajuns la noi pentru a fi efectuata. Vom proceda la activare imediat ce clientul a sesizat problema. Clientul este dator sa verifice dupa efectuarea platii, activarea serviciilor platite sau reinnoirea acestora.
2.5. Domeniile se inregistreaza pe o perioada minima de 1 an si se reinnoiesc optional pentru folosinta lor. Clientul este unicul detinator al dreptului de folosinta. Incetarea folosintei domeniilor se face in momentul in care, dupa 3 notificari successive, clientul nu efectueaza o noua plata anuala.
2.6. Inregistrarea si utilizarea domeniilor premium este supusa unor conditii speciale de taxare si utilizare.
2.7. Utilizarea platformei noastre de inregistrare domenii pentru request-uri multiple in scopul inregistrarii rapide a domeniilor premium este supusa unor conditii speciale de pret si utilizare.
2.8. Transferul domeniilor premium este, deasemenea, supus unor conditii speciale de pret obtinute prin negociere cu TicketHelp.ro .
2.9. Platforma noastra nu are capacitatea de a determina pretul unui domeniu daca acesta este premium. Astfel, noi putem indica disponibilitatea domeniului si permitem plasarea comenzii cu pretul standard. Daca domeniul este declarat de autoritatea emitenta ca fiind premium, atunci vom proceda imediat la returnarea sumei platite de client si la informarea acestuia cu privire la statutul domeniului si la pretul cerut de autoritatea emitenta pentru inregistrarea acestuia.
2.10. Dreptul de utilizare (folosinta) pentru un domeniu web este in beneficiul clientului atata timp cat plata perioadei active este realizata. Daca domeniul a expirat, dreptul de folosinta trece la TicketHelp.ro care poate solicita pentru reactivare taxe suplimentare incepand de la 10 Euro pentru domeniile .ro, 60 Euro pentru domeniile .eu si 100 Euro pentru celelalte domenii internationale din oferta curenta. Aceste taxe sunt justificate de politica de taxare pentru reactivare a fiecarei autoritati emitente in parte cu care avem parteneriat.
2.11. Serviciul de inregistrare domenii ofera clientilor domenii anuale pe numele lor cu pastrarea datelor de contact tehnic ale companiei Cloud Solution2u. Gestionarea domeniilor cu privire la datele detinatorului (adresa, telefon, fax, etc) si nameservere dorite se face din contul de client de pe www.tickethelp.ro . Transferul domeniilor .ro inregistrate anterior TicketHelp.ro se poate face catre clientul final contra unei taxe de procesare in valoare de 7 euro+TVA.
2.12. Achizitia domeniilor web, administrarea si transferul acestora nu este conditionata de alte achizitii si nu are alte restrictii din partea TicketHelp.ro cu exceptia prevederilor specifice fiecarui registrator de extensie in parte.
2.13. Mutarea domeniilor intr-un alt cont de client presupune in acceptiunea registratorilor schimbarea detinatorului si se efectueaza cu conditia reinnoirii acestora in prealabil. Dupa reinnoire, domeniul poate fi cedat altui detinator, iar acesta va beneficia de intreaga perioada de valabilitate. Solicitarea de mutare trebuie depusa de actualul detinator cu indicarea numelui si adresei de email a viitorului detinator in conditiile specificate mai sus. Costul de mutare al unui domeniu intrun alt cont este de 7 Euro plus TVA
2.14. Preturile domeniilor web se actualizeaza in fiecare zi in functie de cursul euro-lei si usd-lei, conform tarifelor de achizitie pentru fiecare domeniu in parte. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a modifica preturile de reinnoire bazandu-se pe conditiile din piata si tarifele de achizitie pentru fiecare extensie in parte.
2.15. Reinnoirea unui domeniu web nu este obligatorie. Clientul are libertatea de a alege daca va reinnoi domeniul la noi, daca il va lasa sa expire sau daca il va transfera la un alt provider pentru a-l reinnoi cu un alt pret.
2.16. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona acele domenii care fac obiectul unei fraude pe internet sau al caror detinator se dovedeste a fi o persoana fictiva.
2.17. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona sau a refuza inregistrarea acelor domenii care contin cuvinte licentioase, in conformitate cu cerintele fiecarui registrar in parte.
2.18. Domeniile web se supun normelor specifice fiecarei extensii in parte fara a exclude prevederile acestui articol. Clientul este dator sa se informeze cu privire la regulamentul specific fiecarei extensie. Clientul nu poate invoca necunoasterea regulamentului extensiei in cazul in care TicketHelp.ro a restrictionat sau a solicitat clientului documente doveditoare sau activitati solicitate de registrarul extensiei respective.
2.19. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona sau a refuza inregistrarea acelor nume de domenii care incalca dreptul de proprietate intelectuala sau numele de marca, care contin cuvinte de prost gust, cuvinte necuviincioase, expresii care ar putea contraveni respectarii ordinii publice, expresii care creaza confuzie, cuvinte care ar putea aduce ofensa cuiva, cuvinte obscene sau pornografice sau nume ale unor personalitati bine cunoscute.
Art.3 – Servicii web
3.1. Conturile de gazduire, reseller, ssl se activeaza in 10 secunde de la confirmarea platii. Exceptia o constituie serviciile de VPS si Radio care necesita verificari manuale suplimentare.
3.2. TicketHelp.ro poate refuza comenzi sau clienti pentru neplati anterioare, folosire abuziva a serviciilor sau alte activitati care contravin legislatiei in domeniu.
3.3. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul sa suspende serviciile in data scadenta sau de expirare fara o notificare prealabila. Emiterea facturii cu 10 zile inainte de expirare reprezinta notificarea de expirare. Serviciile sunt suspendate automat in data expirarii la ora 09:00, ora Romaniei.
3.4. Sistemul automat de activare sau reinnoire proceseaza in mod normal toate cererile. In cazul unei erori de procesare vom interveni manual pentru activare. TicketHelp.ro nu isi asuma eventualele incidente in care sistemul automat nu a procesat comenzile, iar procesarea manuala nu a ajuns la noi pentru a fi efectuata. Vom proceda la activare imediat ce clientul a sesizat problema. Clientul este dator sa verifice dupa efectuarea platii, activarea serviciilor platite sau reinnoirea acestora.
3.5. TicketHelp.ro raspunde de functionarea in bune conditii a serviciilor si produselor oferite. Raspunderea pentru continutul site-urilor clientilor apartine exclusiv acestora.
3.6. TicketHelp.ro ofera 3 zile de proba (serviciile de gazduire si reseller se activeaza in momentul confirmarii platii) si 15 zile banii inapoi (ai platit si din diferite motive nu mai doresti continuarea colaborarii – poti cere restituirea platilor efectuate). Serviciile pentru care banii nu se returneaza sunt cele de Licente Software, Servere Dedicate si Inregistrare Domenii.
3.7. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a schimba preturile si continutul pachetelor de servicii oferite in functie de cerintele pietii si strategia de marketing aleasa. Serviciile deja platite se vor pastra pe cat posibil pana la expirarea perioadei contractuale sau se vor inlocui cu alte servicii cu facilitati similare.
3.8. TicketHelp.ro asigura serviciul de back-up zilnic, saptamanal si lunar pentru serviciile de gazduire si reseller gazduire web. Serviciul de back-up nu include error logurile si continutul folderului trash. Efectuam back-up pentru fisierele siteurilor, cron joburi si pentru bazele de date.
3.9. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a suspenda serviciile clientilor care abuzeaza de resursele alocate sau fac interventii nepermise care contravin legislatiei in vigoare. Site-urile, e-mail-urile sau fisierele care contin virusi sau alte inserari ce pot pune in pericol buna functionare a serviciilor celorlalti clienti vor fi imediat sterse fara obligatia de notificare prealabila sau ulterioara.
3.10. In niciun caz nu acceptam utilizarea materialelor si informatiilor cu caracter ilegal.
3.11. Toti detinatorii de servicii de gazduire, reseller, vps, radio, servere dedicate sau colocare sunt in totalitate raspunzatori pentru ceea ce se intampla pe serverul/contul lor. Nu efectuati comenzi si activari de servicii ale caror continut nu il stapaniti indeajuns si al caror scut de securitate nu il puteti asigura.
3.12 TRAFIC NELIMITAT este un concept comercial pe care intelegem sa il folosim pentru a indica faptul ca nu intentionam sa contorizam acest parametru, el nefiind determinant in evaluarea consumului de resurse al unui cont. Ne rezervam insa dreptul de a notifica, de a modifica palierele de pret, de a suspenda sau de a sterge in ultima instanta fara obligatii de plata sau restituiri de fonduri, acele conturi care utilizeaza resurse disproportionate in raport cu pachetul de gazduire activ. Vom proceda la 3 notificari succesive prin care vom informa asupra abuzului de resurse si vom propune cel putin 2 solutii alternative. In lipsa unui consens, dupa a treia notificare ne rezervam dreptul de a inchide acel cont care face abuz. Traficul nu poate depasi spatiul alocat deinmultit cu numarul de zile al lunii curente.
3.13. Spatiul de Gazduire Nelimitat este deasemenea un concept comercial utilizat la pachetele Unlimited. Contorizarea efectiva a spatiului de gazduire nu se face, insa monitorizam cu atentie tipul de continuturi incarcate si ne rezervam dreptul de a restrictiona partial sau total contul care nu respecta urmatoarele conditii:
• Spatiul de Gazduire nu poate fi utilizat pentru incarcarea si/sau streaming-ul audio-video. Recomandam utilizarea embed-urilor in acest sens.
• Spatiul de Gazduire nu poate fi utilizat pentru stocarea de fisiere in scop de download sau share.
• Spatiul de Gazduire nu poate fi utilizat pentru transfer de date, altele decat cele cu destinatie precisa de design web, navigare si comunicare email.
• Functia WebDisk din cPanel este dezactivata si nu permitem utilizarea unor programe asemanatoare pentru stocari de date la distanta.
• Spatiul de Gazduire TREBUIE folosit NUMAI in scopul destinat prin esenta serviciului, respectiv fisiere site, baze de date pentru site, fisiere email.
In functie de oferta curenta, denumirea comerciala a pachetelor si/sau spatiul alocat acestora poate diferi, intotdeauna aplicandu-se oferta curenta afisata pe siteul nostru.
3.14 Pentru shared si reseller hosting sau vps hosting nu acceptam site-uri cu continut ilegal, filme, muzica, download si upload, torente, redirecte, statistici, trafic. Nerespectarea acestei prevederi va duce automat la stergerea contului fara alte obligatii din partea noastra.
3.15 Pentru pachetele de gazduire web si reseller gazduire web sunt obligatorii urmatoarele conditii:
• Calculatorul de lucru conectat la server prin FTP trebuie sa fie protejat cu un antivirus licentiat. Aceasta conditie este necesara, intrucat altfel puteti deveni victima unui atac menit sa va copieze datele de acces cu scopul de a posta in contul dvs fisiere cu actiuni ilegale.
• Scripturile utilizate pe server trebuie verificate si mentinute la zi pentru a evita eventuale tentative de spargere cu scopul de a posta fisiere cu actiuni ilegale.
e. Daca site-ul dvs este spart si acolo sunt postate fisiere si scripturi care fac phishing sau spam vom proceda de urgenta la suspendarea neconditionata a contului.Pentru serviciile de VPS si Servere Dedicate sau Colocate este necesar sa impuneti aceste conditii clientilor dvs si sa actionati urgent la suspendare in cazul in care acestia nu le respecta si apar actiuni ilegale in conturile lor.
3.16 Utilizare Cron Job – Pentru pachetele de gazduire si reseller permitem utilizarea serviciului Cron Job maximum o data la 15 minute per cont. Incalcarea acestei reguli duce la suspendarea neintarziata a serviciului.
3.17 TicketHelp.ro nu permite trimiterea a mai mult de 500 de emailuri pe zi in niciun caz, conform limitei pachetului de hosting activ, tocmai pentru a preveni actiuni eventuale de SPAM. Ne rezervam dreptul sa suspendam sau chiar sa inchidem conturile care apeleaza la aceasta metoda de promovare.
3.18 Daca aveti nevoie de asistenta in promovarea site-ului dvs, va rugam sa ne contactati. NU apelati la SPAM. Amenda in Romania este minimum 5 000 Ron.
3.19 Scripturile care trimit newsletter sau informari catre utilizatori trebuie sa fie conforme cu cerintele antispam in vigoare, respectiv sa trimita grupuri mici de emailuri in unitati de timp rezonabile. NU folositi scripturi neverificate pentru email. Va pot aduce numai neplaceri.
3.20 Mutarea tuturor celorlalte servicii in alt cont catre alt detinator presupune un cost comunicat de operatorii nostri. Solicitarea de mutare trebuie depusa de actualul detinator cu indicarea numelui si adresei de email a viitorului detinator in conditiile specificate mai sus.
3.21. Conditiile specifice de utilizare si functionare pentru fiecare serviciu oferit si prezentat pe www.tickethelp.ro pot fi regasite si invocate conform specificatiilor din pagina/paginile de prezentare pentru fiecare in parte.
Art.4 – Protectia Datelor
4.1. Toate datele de contact si de identificare ale clientilor vor fi confidentiale. Ne asumam obligatia de a pastra in conditii sigure aceste informatii.
4.2. In cazul unor solicitari oficiale din partea autoritatilor competente, ne rezervam dreptul de a furniza datele clientilor in cauza.
4.3. TicketHelp.ro are obligatia de a pastra in conditii de securitate datele de acces ale clientilor existenti si de a furniza aceste date numai persoanelor desemnate la inregistrare.
ATENTIE!!! Efectuarea comenzilor, inscrierile sau modificarile datelor de contact principale care nu sunt conforme cu realitatea (Nume si Prenume, Nume Companie, CUI, Nr. Reg. Com., Localitate, Judet, Tara etc.) reprezinta fals in declaratii si, oricare dintre ele, dar nu limitat la, individual sau impreuna, poate fi interpretata ca tentativa de frauda.
4.4. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a solicita clientilor copii ale actelor de identitate pentru a verifica conformitatea acestora cu datele din formularul de comanda. Dupa verificarea documentelor, acestea vor fi sterse neintarziat din sistemul nostru informatic.
4.5. In cazul neprezentarii documentelor de identitate cerute, ne rezervam dreptul de a suspenda imediat toate serviciile contului vizat la art. 4.4.
4.6. Nu vom restitui platile efectuate de conturi vizate de art. 4.4. daca se dovedeste falsul in completarea formularului de comanda.
4.7. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a transmite Politiei toate datele de identificare IP pentru comenzi neconforme cu datele de identificare reale.
4.8. Nu este permisa efectuarea comenzilor prin proxy sau alte metode de ascundere a identitatii. Conturile astfel create vor fi imediat sterse, iar utilizatorii identificati prin metode specifice.
4.9. Clientii care nu au minim varsta de 16 ani la data inregistrarii contului vor putea activa doar cu un cont pe numele unuia din parinti sau tutore legal. Conturile celor sub 16 ani vor fi imediat inchise si serviciile suspendate pana la clarificarea situatiei juridice a contului. Intelegem prin aceasta prevedere transferul raspunderii juridice cu privire la actiunile minorilor catre reprezentantii lor legali.
4.10. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a suspenda si notifica acei clienti care nu respecta conformitatea cu formularul de date.
4.11. Activitatile pe internet nu pot fi desfasurate in conditii de anonimat, intrucat acestea presupun responsabilitati care trebuiesc asumate si, in caz de actiuni neconforme, sanctionate conform legislatiei in vigoare.
4.12. Prevederile detaliate cu privire la protectia datelor, regulamentul GDPR si utilizarea serviciiilor de tip cookie pot fi gasite pe site la adresa Protecta Datelor TickeHelp.ro
Art.5 – Reguli privind pornografia
5.1. Compania Cloud solution2u nu permite si nu comercializeaza site-uri de tip adult fara licenta si fara respectarea stricta a legislatiei in vigoare privind pornografia si restrictionarea accesului minorilor la astfel de continuturi.
5.2. Nerespectarea acestui articol va duce neintarziat la suspendarea serviciilor fara punere in intarziere si la blocarea contului si platilor efectuate.
5.3. Aceste reguli sunt valabile atat pentru continuturi cu caracter informativ, cat si cu expunere directa.
Art.6 – Actiuni ilicite
6.1. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a suspenda serviciile clientilor care abuzeaza de resursele alocate sau fac interventii nepermise care contravin legislatiei in vigoare. Site-urile, e-mail-urile sau fisierele care contin virusi sau alte inserari ce pot pune in pericol buna functionare a serviciilor celorlalti clienti vor fi imediat sterse fara obligatia de notificare prealabila sau ulterioara.
6.2. In niciun caz nu acceptam utilizarea materialelor si informatiilor cu caracter ilegal.
6.3. Actiunile ilegale, scanarile de sisteme, phising-ul, spam-ul sau alte actiuni de natura a afecta alti utilizatori sau provideri vor fi imediat inregistrate, serviciile vor fi suspendate iar detinatorii vor fi declarati la Oficiul Roman Antifrauda si la Politie.
6.4. Toti detinatorii de servicii de gazduire, reseller, vps, radio, servere dedicate sau colocare sunt in totalitate raspunzatori pentru ceea ce se intampla pe serverul/contul lor. Nu efectuati comenzi si activari de servicii ale caror continut nu il stapaniti indeajuns si al caror scut de securitate nu il puteti asigura.
6.5. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul si isi asuma obligatia de a opri neintarziat orice actiune frauduloasa in spatiul virtual pornita de la sau catre serverele noastre.
6.6. Termenul generic de „frauda” include atat atacuri informatice, preluari ilegale de date, scanari, actiuni de tip flood, cat si utilizarea acelor continuturi artistice sau intelectuale fara drept de autor, proprietate intelectuala sau drept de utilizare.
6.7. Nu acceptam in reteaua TicketHelp.ro site-uri sau continuturi de tip adult neautorizate sau ilegale, irc, mining, hub-uri, dc, boti, torente. In cazul incalcarii acestui articol vom proceda la inchiderea imediata a serviciului fara returnari de sume sau alte obligatii.
6.8. In cazurile prevazute de art 6.1., 6.2., si 6.3., TicketHelp.ro va suspenda neintarziat serviciile in cauza fara obligatia de a plati daune sau de a restitui bani.
Art.7 – Protectie Anti-flood
7.1. TicketHelp.ro dispune de echipamente de protectie impotriva atacurilor de tip flood. Este bine cunoscut faptul ca flood-ul nu poate fi inlaturat total, ci doar depistat si filtrat cu ajutorul unor echipamente special configurate.
7.2. In momentul sesizarii unui atac de tip flood in retea, echipamentele noastre vor declansa monitorizarea si filtrarea cererilor. Din cauza filtrarii si unele cereri valide vor fi anulate, fapt ce poate duce la incetinirea sau intreruperea pentru scurt timp a activitatii site-urilor locate pe serverul atacat.
7.3. Atacurile de tip flood se considera caz de forta majora. Intreruperile generate de asemenea incidente nu se includ in downtime si nu constituie motiv de incetare a contractului de prestari servicii gazduire.
7.4. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a inchide imediat acele conturi de gazduire, reseller, vps, radio sau servere dedicate care primesc atacuri flood de intensitate considerabila. Conturile inchise vor beneficia de restituirea sumei platite ramasa neacoperita de prestarea serviciului.
7.5. TicketHelp.ro se obliga sa asigure in toate locatiile protectia antiflood si sa depuna toate diligentele pentru a limita pe cat posibil efectele.
Art.8 – Forta majora
8.1. TicketHelp.ro garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor clientilor in conditii normale de utilizare. In caz de forta majora, atacuri informatice, calamitati naturale sau intreruperi regionale de resurse, TicketHelp.ro se obliga sa depuna toate diligentele pentru remedierea in cel mai scurt timp a pagubelor si sa puna la dispozitie clientilor cele mai recente back-up-uri de siguranta detinute. In cazul intreruperii sau pierderii datelor din cauzele mentionate mai sus, TicketHelp.ro se obliga sa actioneze in instanta impotriva celor raspunzatori si sa ofere clientilor sai intreaga asistenta necesara constituirii alaturi de noi ca parti vatamate pentru recuperarea daunelor. Pentru astfel de evenimente nu se ofera banii inapoi la cerere si nici nu se platesc daune de catre TicketHelp.ro. Pentru evitarea acestor evenimente sau pentru reducerea efectelor lor, TicketHelp.ro se obliga sa faca lunar back-up-uri de siguranta pe servere offline.
Art.9 – Plati
9.1. Plata serviciilor se face pe baza facturii proforme primite pe email. Confirmarea platii se transmite pe e-mail.
9.2. Nici un serviciu achizitionat nu cuprinde obligatia clientului de a continua colaborarea dupa expirarea perioadei platite. Consideram prin programul de fidelitate Clienti ca este de datoria noastra sa oferim clientilor existenti avantaje noi pentru continuarea colaborarii.
9.3. Conturile client care au ca moneda Lei vor afisa preturile conform ofertei in Euro de pe site la cursul BNR + 2 %.
9.4. TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a retrage sau de a impune la plata de catre client anumite sume care au fost retrase sau nedecontate de banci, sisteme de procesare card sau sms cu valoare adaugata in cazul in care furnizorul de plati retrage aceste plati sau impune catre noi plata acestora pentru neexecutare sau nedecontare.
9.5. In cazul neplatii unei facturi in termenul scadent TicketHelp.ro isi rezerva dreptul de a impune taxa de reactivare in valoare de 10% din valoarea facturii si nu mai putin de 5 unitati de moneda(de exemplu 5 lei, 5 euro etc.), in functie de moneda contului client. Daca termenul scadent a fost depasit cu mai mult de 14 zile, taxa de reactivare va fi dublata in fiecare zi de depasire a celor 14 zile initiale.
9.6. Returnarea platilor se poate face doar pentru serviciile ale caror producator este TicketHelp.ro. Acestea sunt: Gazduire Web, Reseller Gazduire, Radio Hosting, VPS Hosting.
9.7. Serviciile de SSL, licente software, inregistrare, transfer sau reinnoire domenii web nu pot fi anulate cu returnarea sumelor aferente intrucat acestea sunt binecunoscute si nu beneficiaza de refund din partea producatorilor.
9.8. Returnarea platilor se poate face doar pentru prima comanda in termen de 15 zile de la activare. Returnarea platilor pentru comenzi suplimentare nu este agreata deoarece se presupune ca tipul si calitatea prestarii serviciilor este deja cunoscuta si agreata de catre client prin continuitatea primei comenzi.
Art.10 – Protectia Consumatorului
10.1. Pentru persoanele fizice, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului reprezinta institutia care poate arbitra eventualele litigii intre acestea si Tickethelp.ro. Conform legii, persoana fizica se poate adresa ANPC dupa incercarea de solutionare amiabila cu TicketHelp.ro a eventualelor diferende.
10.2. Detaliile de contact ANPC se pot regasi la urmatoarea adresa ANPC.
Art.11 – Litigii comerciale
11.1. Toate litigiile comerciale, civile sau penale vor fi judecate de Judecatoria Municipiului Brasov. SC Cloud Solution2u SRL se obliga sa depuna toate diligentele pentru rezolvarea in prealabil pe cale amiabila a eventualelor conflicte sau neintelegeri aparute cu furnizorii sau clientii sai.
11.2. In cazul nerezolvarii pe cale amiabila a diferendelor comerciale in termen de 30 zile, compania SC Cloud Solution2u SRL va proceda la notificarea prin executor judecatoresc, aceasta actiune reprezentand Punerea in Intarziere conform Codului Civil. De la data transmiterii notificarii penalitatile de intarziere vor fi de 0.5% pe zi.
Art.12 – Administratorul TicketHelp.ro
12.1. Administratorul TicketHelp.ro este SC Cloud Solution2u SRL, Fanate, nr. 163, Bihor CUI: 41516956, ROON.J5/2013/2019.
12.2. Firma detine exclusivitatea asupra numelor, expresiilor si continuturilor din site.
Continuarea inregistrarii reprezinta acceptul dvs pentru Termenii si Conditiile TicketHelp.ro afisate mai sus.