+40 0770 973 022

Backup zilnic, ce inseamna?

Backup zilnic, ce inseamna?

Toate datele stocate pe serverele TicketHelp (fisiere, baze de date, email-uri) sunt salvate pe servere separate. Realizam backup zilnic in intervalul 12:00 AM – 08.00 AM. Pastram urmatoarele puncte de restaurare:

  • 10 zilnice
  • 4 saptamanale
  • 3 lunare

Copiile de siguranta sunt realizate folosind software specializat de backup destinat centrelor de date , R1Soft. In calitate de client, prin interfata cPanel aveti acces in orice moment la aplicatia R1Soft de unde puteti realiza restaurari atat la fisiere, email-uri cat si la bazele de date.
Tot in aceasta aplicatie puteti vizualiza datele de la care sunt disponibile punctele de restaurare.

Related Post
Generare automata pachet gazduire

Pentru a genera un pachet de gazduire intrati la Sectiunea Client -> Portal Clienti si urmati tutorialul de mai jos:

Read more
Gazduire gratuita pagini interactive !

In luna Noiembrie 2017 am lansat serviciul de gazduire gratuita pentru pagini interactive in limita a 100 Mb cu licenta cpanel si certificat ssl inclus. Generarea pachetului de catre client se face din bara de sus de la “SECTIUNEA CLIENTI” -> “PORTAL CLIENTI” in meniul “STORE” -> “GAZDUIRE PAGINII WEB INTERACTIVE” aici veti gasi abonamentul […]

Read more
Licente si plata

Serverele TicketHelp vin configurare cu Cpanel standard pentru orice software instalat de client in cpanel NU STUNTEM RESPOSNSABILI DE LICENTA ACTIZITIONATA DE CLIENT ! Plata se face dupa ce veti genera tipul de abonament din sectiunea “PORTAL CLIENTI”, la cateva zile se va trimite factura pe adresa de email pe baza careia ati creat contul […]

Read more

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.