
Cum procedez in cazul unei probleme de functionare a serverului inchiriat?
Ce trebuie sa fac in cazul sesizari unei probleme de functionare a website-ului sau a serverului inchiriat:
- In prima faza va trebui sa sesizez cat mai rapid problema catre hoster in acest caz catre „TicketHelp”
- Cu fac sa sesizez o problema de functionare a unui website sau a unui server inchiriat? Se va accesa website-ul nostru www.tickethelp.ro Sectiunea Clienti -> Suport dupa care veti fi redirectionat pe platforma de ticketing https://tickethelp.ro/whmcs-bridge/?ccce=submitticket&step=2&deptid=2 unde veti deschide un ticket din aceasta sectiunea. Pentru a genera un Ticket este necesar sa completati toate campurile iar la rubrica „Mesaj” veti preciza problema de functionare a website-ului dvs. (problema trebuie sa fie legata de hosting nu eroori de cod ale website-ului) sau a serverului inchiriat dupa care tot in acesta rubrica adaugati si domeniul dvs. sub forma „www.domeniulmeu.ro”
- Daca ati completat toate campuri si ati detaliat problema la rubrica „
- Dupa ce ati parcurs toti pasi de mai sus ati creat ticketul cu problema sesizata, ticketul va fi preluat in cel mai scurt timp de echipa noastra de suport. Dupa preluarea ticketului de catre un coleg de pe suport toate detalii cu privire la acest ticket le veti primi pe email, un de veti putea vizuali statusul problemei sesizata de dvs.